Loader Logo
PIRELLI 2011-2012 YILLARI
İLETİŞİM ÇALIŞMALARI

Pirelli’nin tüketicisine sağladığı güven duygusunu anlatmak için iletişim stratejimizi güvenilir bir yol arkadaşı olmak üzerine kurguladık. Gerçekleştirdiğimiz farklı imaj çalışmalarıyla Pirelli’nin hem ticari araçlar hem de şahsi araçlar için uzun ömürlü ve dayanıklı lastikler ürettiğini vurguladık. 2012 F1 resmi lastik tedarikçisi olan Pirelli’nin sahip olduğu bu prestiji duyurmak adına F1 simülatörüyle gerçek Formula 1 deneyimi yaşatan bir etkinlik tasarladık. Böylelikle tüketiciye en iyilerin tercihinin Pirelli olduğu mesajını verdik.

PIRELLI 2011-2012 COMMUNICATION CAMPAIGN

In order to express that consumers should be confident in their security while travelling with Pirelli tires, we created our communication strategy around the idea of “being a trustworthy seatmate”. With various image campaigns, we underlined that Pirelli produces long-lasting tires both for commercial and personal vehicles. In order to announce the prestigious task that Pirelli undertook as Official Tire Supplier of F1, 2012; we planned an event in which F1 fans could enjoy a realistic F1 experience with F1 simulator.