Loader Logo
SHELL 90. YIL BASIN İLANI

90 yıldır aynı hevesle, aynı heyecanla Türkiye'ye değer katan Shell için iki farklı çalışma gerçekleştirdik. İlk çalışmamızda Shell'in Türkiye pazarına girdiği dönemde kullanılan klasik bir araba üzerinden 90 yılda büyük bir değişim yaşanmasına rağmen Shell'in ilk günkü heyecanını koruduğu mesajını verdik.

İkinci çalışmamızda ise kullandığımız virgül ve nokta görselleri ile 90 yıla gönderme yapmanın yanı sıra Shell'in iyi günde, kötü günde 90 yıldır Türkiye'nin yanında olduğunu vurguladık.

90. yıl iletişim çalışmalarının devamı niteliğinde oluşturduğumuz ''Benim Shell'im'' konsepti ile Shell'in tüketiciler tarafından daha fazla sahiplenilmesi için birlikteliğe, değişime ve gelişime odaklanan imaj çalışmaları hazırladık.

SHELL 90TH ANNIVERSARY ADVERTISEMENT

We utilized in our images a 90-years-old classic car, as old as Shell’s presence in Turkish market, to reflect how rooted Shell’s cooperation with Turkey is and how immense was the change took place in 90 years in Turkey, then we delivered the message of despite the great change, Shell’s enthusiasm remained as fresh as the first day. With the concept of "My Shell", which we created in the course of our 90th year communications, we prepared images focusing on change and development.