90 yıldır aynı hevesle, aynı heyecanla Türkiye'ye değer katan Shell için iki farklı çalışma gerçekleştirdik. İlk çalışmamızda Shell'in Türkiye pazarına girdiği dönemde kullanılan klasik bir araba üzerinden 90 yılda büyük bir değişim yaşanmasına rağmen Shell'in ilk günkü heyecanını koruduğu mesajını verdik.
İkinci çalışmamızda ise kullandığımız virgül ve nokta görselleri ile 90 yıla gönderme yapmanın yanı sıra Shell'in iyi günde, kötü günde 90 yıldır Türkiye'nin yanında olduğunu vurguladık.
90. yıl iletişim çalışmalarının devamı niteliğinde oluşturduğumuz ''Benim Shell'im'' konsepti ile Shell'in tüketiciler tarafından daha fazla sahiplenilmesi için birlikteliğe, değişime ve gelişime odaklanan imaj çalışmaları hazırladık.