Bulaşıkları elde yıkamak, kadınlar arasında en zahmetli ve en fazla vakit alan işler arasında görülmektedir. Tüm gününü ev işlerine harcayan, kendine vakit ayıramayan kadınlar, bu yönüyle masallardaki Külkedisine benzemektedir. Biz bu iç görüden hareketle stratejimizi tüm kadınları Külkedisi olmaktan kurtarıp, prensese dönüştürmek üzerine kurguladık. ''Bizce her kadın prensestir'' mesajımızla kadınlara Bosch bulaşık makinesi kullanmaları, bulaşığa değil kendilerine vakit ayırmaları yönünde çağrıda bulunduk.
Hand-washing is a tedious and time-consuming activity for women. And women who spend most of their time on home chore have resemblence to Cinderella. In this sense, we shaped our strategy around the idea of Bosch dishwashers save women from being Cinderella, turning them into princess. With our message, “Every woman is a princess”, we invited to women to use Bosch dishwasher, so that they wouldn’t have to spare time for dishes.